Tossen bij LTC Vechtlust

Elke maandagavond, dinsdag - en donderdagochtend en vrijdagmiddag/avond kun je bij LTC Vechtlust tossen. Op die manier kun je samen met andere leden spelen, leer je veel mensen kennen en houd je je tennis op niveau. Vanaf heden is het ook weer mogelijk voor potentieel nieuwe leden om 2x gratis deel te nemen aan de toss, om sfeer te proeven op onze vereniging. Potentieel nieuwe leden kunnen zich hiervoor aanmelden via bestuur@ltcvechtlust.nl Er zijn iedere week maar een paar plaatsen om als niet-lid deel te nemen.

Let op! De toss op de vrijdagmiddag (vrijmitoss) wordt niet georganiseerd tijdens de voorjaars- en najaarscompetitie. In de winter wordt altijd door de vrijwilligers besloten om wel of niet door te gaan met de vrijmitoss. We doen ons best om onze leden hier zo goed mogelijk over te informeren.

Iedere maandag van 19.00-22.00 uur, dinsdag en donderdag van 10.00-13.00 uur én vrijdag van 17:00-20:30 kunnen leden bij ons tossen. Het maakt niet uit op welk niveau je speelt; iedereen kan en mag meedoen. Je wordt ingedeeld op je eigen niveau en leert gelijk de club én de mensen kennen. De toss is dan ook de ideale manier om kennis te maken met onze vereniging, leden en het tennisspelletje. De tossochtend op dinsdag en donderdag is doorgaans voor senioren vanaf 55 jaar, maar ook dan is iedereen welkom!

Je mag zelf kiezen welke ronde je begint en welke ronde je weer stopt. De rondes op maandag starten om 19.00 uur en op vrijdag om 17 uur, ieder half uur. Op dinsdag en donderdag starten we om 10.00 uur.  Zorg op maandag dat je minimaal 15 minuten voor een nieuwe speelronde start, op de vereniging bent.