Lid worden?

De gezelligste tennisvereniging van Utrecht, daar wil jij natuurlijk onderdeel van zijn! Aanmelden is heel eenvoudig: vul onderstaand formulier in en upload een pasfoto. Zodra het formulier is ingevuld ontvang je van ons een ontvangstbevestiging. Alleen bij het ontvangen van de ontvangstbevestiging ben je aangemeld.  Zijn er bijzonderheden die je wilt melden tijdens je inschrijving, geef dat dan aan in het opmerkingenveld. Als je vragen hebt over de inschrijving, kijk dan op deze pagina of neem contact op met de ledenadministratie. Je ontvang binnen 10 (werk) dagen een reactie. Let op in de mail staat op dit moment (febr - 2024) dat er een wachtlijst is, dit is tijdelijk niet zo!

Pasfoto insturen
Een officiële pasfoto is verplicht om een lidmaatschapspas van de KNLTB aan te vragen. De digitale pasfoto moet aan voorwaarden voldoen. Voor het bewerken van de foto raadt de KNLTB o.a. faststone photo resizer aan.

Voorwaarden
Een digitale pasfoto moet grotendeels aan dezelfde voorwaarden voldoen als een normale pasfoto:

• De foto moet het lid voorstellen en dient recent, duidelijk en goed gelijkend te zijn.
  • De foto dient recht van voren en tegen een lichte, egale achtergrond genomen te zijn.
  • De breedte van het hoofd op de foto dient ongeveer twee derde van de fotobreedte te zijn.
  • Beide ogen dienen zichtbaar te zijn, eventueel achter een bril met doorschijnende glazen. Het dragen van een bril met donkere glazen is alleen toegestaan indien de drager kan aantonen dat dit om medische redenen noodzakelijk is.
  • De foto dient een jpg-bestand te zijn.
  • De verhouding breedte/hoogte moet circa drie/vier zijn.
  • Het formaat moet exact 300 bij 400 pixels zijn.

Als de foto digitaal gemaakt wordt met behulp van een scanner, moet je eerst een pre-scan maken en eventueel het te scannen gebied tot de foto beperken.

Wat leuk dat je lid wilt worden van LTC Vechtlust. Met je lidmaatschap ben je ook direct lid van de KNLTB. Kijk hier voor de voordelen.
Persoonlijke gegevens
Achternaam *
Tussenvoegsel
Voornaam *
Voorletters *
Geboortedatum *
*
Land *
Postcode *
Huisnummer *
Straat
Plaats
Mobiel
Meerdere emailadressen zijn mogelijk door een ; als scheidingsteken.
E-mail factuurontvanger
Pasfoto
Max. 4 MB. Afmetingen min. 300 x 400 px en in jpg formaat. Bij afwijkende verhoudingen wordt de foto bijgesneden naar het midden.
IBAN nr. *
T.n.v.
TennisCategorie*
KNLTB nummer
Speelsterkte enkel
Speelsterkte dubbel
Akkoord automatische incasso
*Hierbij machtig ik LTC Vechtlust om doorlopende incasso-opdrachten naar mijn bank te sturen
om een bedrag van bovenstaand IBAN af te schrijven wegens de jaarlijkse contributie
en indien opgegeven andere verenigingsbijdragen.
Indien lid jonger dan 18 is, verklaart zijn/haar ouder/verzorger akkoord te zijn met bovenstaande machtigingverstrekking.
Handtekening speler/ouder/verzorger*
Gaarne je naam invullen, deze wordt als handtekening beschouwd.
Diverse vragen:
Hoe ken je LTC Vechtlust?
Kennis statuten, huisreglement en privacy policy
Tijdens activiteiten kunnen er foto's worden gemaakt. Hiermee geef ik akkoord voor het gebruiken van de foto's op social media en de website
*
*Door het aanvinken van deze checkbox wordt aangegeven kennis te hebben genomen van de statuten, het huisreglement en de privacy policy van LTC Vechtlust.
Deze zijn te vinden op: https://www.ltcvechtlust.nl/pages/39/Statuten-en-Regl/
Nieuwsbrieven
L.T.C. Vechtlust gebruikt nieuwsbrieven om leden te informeren over allerlei Vechtlust gerelateerde zaken.
Ik wil graag nieuwsbrieven van L.T.C. Vechtlust ontvangen.
Persoonsgegevens
Uw gegevens worden niet aan derden voor commercieel gebruik uitgewisseld.
Indien dit wel gebeurt, zal hier vooraf toestemming voor worden gevraagd.
Wel zullen, indien noodzakelijk, relevante gegevens worden uitgewisseld met derden die nodig zijn voor lidmaatschap gerelateerde zaken.
Voor het aangaan van het lidmaatschap is akkoordverklaring hiermee verplicht.
*Ik ga hiermee akkoord
Let op: je inschrijving is alleen goed gegaan als je een bevestigingsmail krijgt!
Opmerking